Isnin, 2 Julai 2012

Perjuangan & Kesedihan :'(

Assalamualaikum ~
Hari ahad hari tu balik ja dari KBM terus p Airport nak fly to KK :)
 YA ALLAH,start dari Post mortem tu dah mula Nervous >_< *kak Ella ja yang tauk apa yang aku rasa masa tu... Sejujurnya aku belum bersedia lagi untuk pergi :( Air mata start mengalir dari sebelum pergi  dari masjid tuu...Apatah lagi bila melangkah keluar dari masjid~ Fuhhh....
Dah sampai kat KK,online jap pas tu tau2 Pak Long pun lagi kat KK..Wahh...Tapi x sempat nak jumpa...
Masa kat Hotel malam tu,ABAH gtau yang "esok kita balik MIRI lagi"

Aku pun rasa nda sabar dah mau balik MIRI ~~ Yeayyyy :)
Tapi masa tu abah x cakap apa-apa lagi...
Bila abah mula bersuara...Aku terkejut bila Abah gtau yang "kita balik Miri untuk jumpa NENEK "
Aku blur sangat2..Napa dengan nenek,Pastu abah bagitahu yang nenek sekarang sakit tenat & mahu berjumpa dengan kami :'( ...
YA ALLAH,berilah kesembuhan kepada nenek ku Ya Allah :( 

Sampai ja kat Miri bila aku melihat nenek ku terbaring sakit,secara automatik aku tidak dapat menahan tangisan ku lagi...Betapa sayang dan rapatnya aku dengan nenek ku :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan