Isnin, 2 Julai 2012

BFF selamanya ~

Assalamualaikum...

     Sejujurnya aku amat merindui mereka si kembar :'( ... Kali terakhir kami berjumpa pun sebulan yang lalu...Pada tahun ni masuk lah 6 tahun kami bersahabat rapat@baik...Walaupun baru 6 tahun..aku merasakan seperti aku telah kenal lama dengan dorang...Perpisahan disebabkan mereka pergi untuk menyambung pelajaran...Tapi aku tahu yang dalam sebab ini aku tidak boleh EGO dengan diri,Aku tahu bahawa dimana pun mereka berada,mereka tidak akan pernah melupakan aku sebagai sahabat nya yang selama ini sentiasa berkongsi kegembiraan dan kesedihan bersama :(
Disaat seperti ini aku tahu yang aku hanya mampu mendoakan yang terbaik untuk mereka sahabat ku...

"Jujur kmk pdh ngn ktk YAH n ZAH...I miss 2 of u so much :'( "

Ukhuwah yang telah terjalin indah :)


 # FAERA HENRY @ ERA94

Tiada ulasan:

Catat Ulasan